DJ Hemp: Dags att de dammar av guldhjälmarna och pallrar sig upp i finrummet istället. Men de kanske trivs bra i HA med lite inbördes beundran och losermentaliteten som infinner sig just nu. 😉
Ligger något i det sistnämnda. Kan tänkas vara en rätt så behaglig tillvaro att i alla fall finnas på övre tabellhalvan 😉 Men bra för matchen med Woods reducering nu. Har svårt att slita mig från den här sändningen. PP nu dessutom.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer