Just matchstraffen ingick i vad som fick mig att tänka på semin mot DIF från 1998. Det där med att MoDo ändå har förmågan att skapa känslor och väcka minnen till liv på olika sätt. Inte alla lag som har den. SAIK, Växjö, FBK…? Skulle inte tro det. Hyllar därför MoDos insats för kvällen. Önskar dem lycka till i fortsättningen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Just matchstraffen ingick i vad som fick mig att tänka på semin mot DIF från 1998. Det där med att MoDo ändå har förmågan att skapa känslor och väcka minnen till liv på olika sätt. Inte alla lag som har den. SAIK, Växjö, FBK…? Skulle inte tro det. Hyllar därför MoDos insats för kvällen. Önskar dem lycka till i fortsättningen.