Manderville: Va i helvete vill man inte ha kvar Walli får fortsätta i 4e med skit spelare skicka ner Mieho eller EP för helvete. Otrolig hur man behandlar Walli som alltid är bra men vissa får ej röras tydligen 😱😱
Modano: Sedan är det väl så att Walli är jäkligt bra på det spelet, att stänga ner motståndet vilket jag inte tror att någon av de andra du nämner klarar av lika bra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer