Kulltorp: Modoiterna förnekar sig inte. Det finns dåliga förklaringar till allt,
2479677 · Gusse 25x20-logomodohockey.gif · 1 timme sedan Gavelo: Kan det vara så att Ingman börjar filma för att han tycker att Modo inte får några domslut med sig och börjar överdriva situationerna lite extra för att till slut få med sig något. Kan förstå om många Modospelare var frustrerade över domarinsatsen igår. Är förstås ingen bra ursäkt att börja filma. Men det kanske kommer lite omedvetet när man är väldigt väldigt laddad som Ingman var igår.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
2479677 · Gusse 25x20-logomodohockey.gif · 1 timme sedan
Gavelo: Kan det vara så att Ingman börjar filma för att han tycker att Modo inte får några domslut med sig och börjar överdriva situationerna lite extra
för att till slut få med sig något. Kan förstå om många Modospelare var frustrerade över domarinsatsen igår. Är förstås ingen bra ursäkt att börja filma. Men det kanske kommer lite omedvetet när man är väldigt väldigt laddad som Ingman var igår.