Men vad tråkigt. Stänger av.
Inlägg: 2480309
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-02-25
Näe, nu stämmer jag in i motorsågskören. Varning för affektinlägg.
Spelar ingen roll om vi vänder.
Vet inte vad JJ laddat upp med för trauma.
Så här uppträder man inte när man leder med 2-0 mot jumbon, mot en redan rätt överseende hemmapublik en lördag.
FY FAN VAD JÄVLA OVÄRDIGT. SKÄMS VARENDA EN.
Spelar ingen roll om vi vänder.
Vet inte vad JJ laddat upp med för trauma.
Så här uppträder man inte när man leder med 2-0 mot jumbon, mot en redan rätt överseende hemmapublik en lördag.
FY FAN VAD JÄVLA OVÄRDIGT. SKÄMS VARENDA EN.
+ 4