Vilken bajsinsats. Helt ok 1a, även om offensiven är mindre potent än jag lär vara om 30 år. I 2a gick man ner sig helt och började såsa. Malmö vann dom flesta närkamperna. 2-0 kändes inte helt logiskt då. Sen i 3e...herregud. Allt gick in för Malmö, men Timrå tappade ju konceptet helt. Ett jävla kladdande och spel efter sargerna, mesigt i man-man och backar som inte vågar stå upp.
Fi fan. Nu vill jag nästan att den här säsongen bara ska ta slut. Tycker man spelar en skittråkig hockey, och man lyckas ju inte alls hitta en fungerande offensiv. Bara enskilda spelare som kan skapa.
Patetiskt. 6 mål mot Malmö på hemmais. Ytterligare en nervikning. Starkt!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Helt ok 1a, även om offensiven är mindre potent än jag lär vara om 30 år.
I 2a gick man ner sig helt och började såsa. Malmö vann dom flesta närkamperna. 2-0 kändes inte helt logiskt då.
Sen i 3e...herregud. Allt gick in för Malmö, men Timrå tappade ju konceptet helt. Ett jävla kladdande och spel efter sargerna, mesigt i man-man och backar som inte vågar stå upp.
Fi fan. Nu vill jag nästan att den här säsongen bara ska ta slut. Tycker man spelar en skittråkig hockey, och man lyckas ju inte alls hitta en fungerande offensiv. Bara enskilda spelare som kan skapa.
Patetiskt. 6 mål mot Malmö på hemmais. Ytterligare en nervikning. Starkt!