EXPLORERSMÅLAND: Alltså, man står och väntar på passning istället för att åka skridskor och jobba för att passningen ska komma rätt. Istället ligger Leksand på och blockerar passningarna och vinner puck. Ja, blev ett PP nu iaf.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte