Kerstin_k: Han sveptes med i det positiva - 3-0 är ju EP:s mål.
Sen tycker jag fortfarande att han är för mjäkig i spelvändningarna. Istället för att glida och titta passning borde han kunna trampa lite och skapa yta för sina medspelare, ofta som det blir för trångt nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen tycker jag fortfarande att han är för mjäkig i spelvändningarna. Istället för att glida och titta passning borde han kunna trampa lite och skapa yta för sina medspelare, ofta som det blir för trångt nu.