Kerstin_k: Ja framförallt många år sen man kunde slappna av i Elitserien(som det hette då). Att hamna bra till i HA räknas inte riktigt. Då väntade ju ett ångestfyllt "positivt" kval framöver.
Om vi tar oss till i allafall Play in så kommer man njuta. Det enda tråkiga om det tar slut snabbt är ju att det inte verkar bli mycket till silly då laget nästan är klart. 😅
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att hamna bra till i HA räknas inte riktigt. Då väntade ju ett ångestfyllt "positivt" kval framöver.
Om vi tar oss till i allafall Play in så kommer man njuta.
Det enda tråkiga om det tar slut snabbt är ju att det inte verkar bli mycket till silly då laget nästan är klart. 😅