Kom hem nu från matchen skönt och se alla fatta det är ALLVAR inte en jävel fick vika ner sig . För övrigt får jag fortsätta spela i mot laget i mitt HJÄRTA det går bra nu som PETTER
Trots ett antal plattmatcher från laget ligger JJ fortfarande 5a i målvaktsligan, tycker det säger en hel del om vilken nivå han har totalt sett. Finns inte på kartan att man petar JJ det borde alla förstå som sett JJ denna säsong. Men Karolus gjorde en riktigt bra match så han borde få ett gäng matcher till i sin ryggsäck och kan vara en bra backup.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer