Meduza: Testat Walli ett par ggr i topp 6 är väl att ta i gällande Walli. Förra säsongen fick han väl en match pga skador eller liknande. I år fick han väl typ 2 perioder innan han fick kliva mer. Alvarez däremot, där har man haft mer tålamod känns det som att pröva i topp 6.
Sputnik: Ja, Alvarez spelade väl i toppkedja i flera månader, även i "alla" power play. Men det var inte föränns han kom till "brunkarkedja" som han gjorde succé!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Alvarez däremot, där har man haft mer tålamod känns det som att pröva i topp 6.