DenRöda: All in med hög press självklart. Det är så Timrå ska spela. Det sa Hartmann i intervjun efter senaste matchen också att de kommer att fortsätta så.
Litar på att Timrå visar samma vinnarmentalitet ikväll och är påställda och tar en till 3 poängare. Men det kommer att krävas mycket hårt jobb. Linköping är som sagt desperata nu och kan missa slutspel om de inte vinner ikväll.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Litar på att Timrå visar samma vinnarmentalitet ikväll och är påställda och tar en till 3 poängare. Men det kommer att krävas mycket hårt jobb. Linköping är som sagt desperata nu och kan missa slutspel om de inte vinner ikväll.