Knylan: Har en bra känsla att det kan vara en uppvarvning på g!👊 Lär väl inte ske nån förändring i femmorna men hade gärna sett en flytt av Mieho ner till fjärde o upp med Walli istället där. Första o tredje får fortsätta o tugga på o tror Dahlén kommer hänga nån ikväll o Hartman o Palola fortsätter väl som sist...😁👍🏒!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lär väl inte ske nån förändring i femmorna men hade gärna sett en flytt av Mieho ner till fjärde o upp med Walli istället där.
Första o tredje får fortsätta o tugga på o tror Dahlén kommer hänga nån ikväll o Hartman o Palola fortsätter väl som sist...😁👍🏒!