roger_sundsvall: När jag åkte till dagens första möte imorse drog jag igång min spellista på Spotify. Den är drygt 32 timmar lång. Så ni förstår att det är måååånga låtar. Jag tryckte igång den på shuffle. Första låten att spelas av alla de hundratals låtarna?
"Du ska vara president"
Det tog jag som ett omen inför kvällen. Dahlén levererar ikväll!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Du ska vara president"
Det tog jag som ett omen inför kvällen. Dahlén levererar ikväll!