1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2483618

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
{7043}: Eller hur. Vi har två bra målvakter. Men efter JJs förra match är det som att han är pariah och inte borde få stå något mer till förmån för frälsaren från öst. Det svänger fort bland fansen. Chilla och förstå att vi har två kompetenta målvakter.

Blir kul att se Värmhed i fjärdelinan direkt från start förresten.

Svarskommentarer

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Labban: Varför skulle finnen stå igen? JJ har fått vila en match och ska givetvis stå nu, ohotad etta. Han kommer att stå resten av säsongen om han inte skadar sig eller om vi spelar en helt betydelselös sista match. Vilket jag har svårt att se.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer