{9386}: 22 har jätteproblem med det höga "slutspelstempot" i kväll.
Kul för EP, mycket välgörande. Trodde inte att EP och Stenkvist skulle göra något mer mål denna säsongen. Stenkvist är ju faktiskt mycket bra att ta sig in i farliga positioner men där saknas tyngd och bestämdhet i själva ejekuleringsfasen.
Älskar att Palola är den tillsammans med Lander som jobbar hårdast/bäst.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer