DJ Hemp: Strålande period av Timrå. Riktigt glad för EP. Redan innan målet hade han flera vassa chanser och framför allt så har han skjutit mer den här matchen.
FH - avdammad: Sjukt spännande detta. Noll skönspel, 100% kamp men om vi behåller det lilla övertaget i smartness KAN det kanske räcka en bit...Men kan lika gärna gå åt helvete...fy fan, tur det inte handlar om att åka ur utan kamp uppåt i tabellen
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer