Få segrar är lika sköna som när dom kommer mot LHC. Äcklig förening med extremt äckliga supportrar. Plasteliplast.
Riktigt bra kamp rakt igenom. Slutspelskaraktär. Kukviktigt att EP fick göra mål också. Han måste släppa krampgreppet om klubban nu nät det drar ihop sig till slutspel. SLUTSPEL! Småmysigt.
Vad var Rattie ikväll? Skadad? Hemma och räknar pengar? Och varför hade Emil Berglund hans nummer?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer