1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2484575

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Bragd-Birger: När du ändå är inne på ämnet LHC-supportrar: imponerande ändå hur många olika ramsor dom kör. Om jag inte räknade helt fel blev det tre stycken totalt över hela matchen.

"Öööööhhh!!!"
"Buuuuuuuhhhuuu!"
"Kom igen cluben"

Supporterkultur at it's finest.

Svarskommentarer

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Kerstin_k: Det ska väl sägas att i och med kvällens vinst så är vi teoretiskt klara för play in (överlägsen målskillnad mot LHC) så målsättningen för säsongen är väl egentligen nådd? Jag kommer betrakta allt bättre än play in som ren bonus.

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Kerstin_k: Ja, att de buade med typ nio minuter kvar och ett uddamålsunderläge känns ju som gediget supporterbeteende.

Vilket deprimerande jävla ställe att spela på.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer