1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2484800

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Meduza: Tro det eller ej men nu håller jag med dig. Självklart siktar vi uppåt nu, finns ju verkligen inget annat. Det finns inget nedåt! Låt det sjunka in pojkar och töser. Eller jo....vi är ju sexa för bövelen. Den kan vi tappa. Men som sagt, det är inget alternativ. Vi ska skapa oss så bra läge som möjligt i kvarten 🤗

Svarskommentarer

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
mikenomad: Det finns inget nedåt! Vilken härlig känsla!! Hoppas att laget känner lika, och släpper ner axlarna och spelar säsongens bästa hockey dom här sista matcherna!

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
mikenomad: Roligt att vi kan enas om nånting.
Bättre känsla ner glaset är halvfullt än halvtomt!
Mot direkt slutspel!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer