OlliJanne: Vinst mot Oskarshamn imorgon och sen vinst mot Brynäs hemma på tisdag. Det bör väl vara görbart om vi spelar som igår eller hur. Om vi vinner dessa två bör vi vara klara för kvartsfinal.
Det blir två episka matcher nu. Tänk er om både Brynäs och Timrå har något att spela för då blir det mycket spännande. Men kanske bättre för oss om HV vinner imorgon så Brynäs är avhängda och inte ger allt utan vilar till kvalet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer