Meduza: Det ska vara om styrelsen eller liknande fattar något beslut om Juel och det tror jag inte.
Vanligtvis försöker man inte få spelarna att spela för något klubbmärke eller kontraktet, de flesta spelar för varandra och för att vinna tillsammans. Det är därför det är viktigt att bygga en grupp som fungerar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vanligtvis försöker man inte få spelarna att spela för något klubbmärke eller kontraktet, de flesta spelar för varandra och för att vinna tillsammans. Det är därför det är viktigt att bygga en grupp som fungerar.
Juel kommer tyvärr vara en vägg mot oss.