Zäta75: Inte bara pengar från SCA. Lönen på Alvarez, Lundin, Palola, Stenqvist och Eronen frigörs.. budgeten frigörs med 7,3milj där om inte mer.
Hållander och Lodin tar nog 4milj där bara. Sen en 3e center, en första Back och eventuellt Bernhardt på det så är vi uppe på 8milj. Inte så stor skillnad. Värmhed får rookiekontrakt. OJ kommer hem.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hållander och Lodin tar nog 4milj där bara. Sen en 3e center, en första Back och eventuellt Bernhardt på det så är vi uppe på 8milj. Inte så stor skillnad. Värmhed får rookiekontrakt. OJ kommer hem.