willysson: Nej, det har jag inte. Men man hör ju ganska bra från TVn. Jasså??Konstigt då att Aftonbladet utnämde oss till de BÄSTA fansen i hela elitserien...Timrås fans kom vell på någon 7 plats kanske...kan det finnas avundsjuka här??
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jasså??Konstigt då att Aftonbladet utnämde oss till de BÄSTA fansen i hela elitserien...Timrås fans kom vell på någon 7 plats kanske...kan det finnas avundsjuka här??