Har dock känslan att Malmös uppgång är lite av en illusion. Som att de är bäst när det inte gäller. Men hoppas givetvis att man har fel i det fallet. Trodde ju inte riktigt på Timrå inför gårdagens match heller. Så lita inte på mig.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Har dock känslan att Malmös uppgång är lite av en illusion. Som att de är bäst när det inte gäller. Men hoppas givetvis att man har fel i det fallet. Trodde ju inte riktigt på Timrå inför gårdagens match heller. Så lita inte på mig.