DenRöda: Angående Lodda så har säkert Kapanen en annan lösning. Kanske kommer en toppback in istället? Möjligen även nån riktigt bra forward? Det blir kanske ingen plats för Lodin pga det? Vore jäkligt tråkigt om han spelar för HV nästa säsong, men helt förståeligt om vi inte kan erbjuda plats.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kanske kommer en toppback in istället?
Möjligen även nån riktigt bra forward?
Det blir kanske ingen plats för Lodin pga det?
Vore jäkligt tråkigt om han spelar för HV nästa säsong, men helt förståeligt om vi inte kan erbjuda plats.