1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2489457

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2023-03-07
Simmalugnt: Ja nä ja började så va dä uterink å ibland frös man ballan av sä nä dä var - 30…Iblann såg mann int i snöröken!!!
Då bar blås mann i tomma intet!😳
Ja Börje Johansson va min Domarcoach en gång i tin å dä sej de mesta 👍💪

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2023-03-07
Ett tidigt minne av SMÅLAND är från OS 2002, då Sverige lekte med Kanada i gruppspelet och vann lätt med 5-2. Grym entusiasm vid samtliga mål och massvis av utropstecken m m. Har ännu inte glömt det. 21 år sedan alltså. Detta var strax innan Tommy Salo genomgick sin metamorfos från nationalidol till riksclown. Men under matchen mot Kanada var det bara OS-guld som gällde och den gången dominerade SMÅLAND forumet totalt (det var på natten och just ingen annan skrev). OS-guldet togs fyra år senare istället, men vid det tillfället hängde jag inte här. Just det ja, på den tiden satt man vid datorn istället för vid mobilen och följde forumet. En jävla skillnad…

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...