{8399}: Ja broder det var en fin gest 🙏 Jag vore lessen om ni åk ut! 😢 Malmoe vill ja också ha kvar men… Nytta mä nöje som dä heter! HV71 ville ja ha ut… Men då hade ja tyckt synn om Nubben! Kämpa 💪🙏
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag vore lessen om ni åk ut! 😢
Malmoe vill ja också ha kvar men…
Nytta mä nöje som dä heter!
HV71 ville ja ha ut…
Men då hade ja tyckt synn om Nubben!
Kämpa 💪🙏