Ja det är nästan så man blir tårögd.. asså alla gjorde en kanon match idag rakt igenom. att vinna i frölunda igen 12000 åskådare+ ett hundra tikare och hela medelpad framför Tv:n och vi vinner över dem i sudden! Kalle Koskinen o Raja vikka killar som bara kommer o smäller dit puckarna..det är så jävla skönt! inte för att ta ut något i förskott men ett litet mentalt övertag de har vi ju.. //Timrå Ik erica
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
//Timrå Ik
erica