Instämmer. Nu firar väl Ove järnet med räkfrossa och lättöl på stadshotellet i Ö-vik. Tillsammans med George Costanza. Hade gärna tittat förbi lite försynt och tagit en skål. MoDo tog ju ändå guldmedalj i serien medan vi bara blev femma 🫣
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Instämmer. Nu firar väl Ove järnet med räkfrossa och lättöl på stadshotellet i Ö-vik. Tillsammans med George Costanza. Hade gärna tittat förbi lite försynt och tagit en skål. MoDo tog ju ändå guldmedalj i serien medan vi bara blev femma 🫣