Stryparn: Det är mitt fel. Jag raljerade kring vikten av Mello i ett inlägg och fick ganska många hugg. Några var som jag förväntade mig: Loreen vinner bara hon sätter försvarsspelet, typ.
Men majoriteten gick igång ordentligt och diskuterade mello. Hade ingen aning.
Sorry, det var inte meningen att faktiskt starta mellodiskussioner här inne 🤦🏻♂️🤷🏻♂️
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...