+ 10
Inlägg: 2492728
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Alltså, att forumet gick igång på din Melloinvit säger väl lite om läget vi är i. Vi är många nu som fortfarande njuter av 5e-platsen och behöver inte ha ångest över stundande play-out. Den där ångestfrånvaron verkar göra att vi kan diskutera annat en stund, hjärnan är lite inte på högvarv p.g.a. ångesten.
+ 3
Men majoriteten gick igång ordentligt och diskuterade mello. Hade ingen aning.
Sorry, det var inte meningen att faktiskt starta mellodiskussioner här inne 🤦🏻♂️🤷🏻♂️