Det var stort i motgångens stund. Måste ha varit tufft att leda med 3-1 i matcher och i princip haft SHL-platsen intakt, för att sedan bara se allting gå i spillror. Karlskrona har ännu inte hämtat sig efter detta trauma.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det var stort i motgångens stund. Måste ha varit tufft att leda med 3-1 i matcher och i princip haft SHL-platsen intakt, för att sedan bara se allting gå i spillror. Karlskrona har ännu inte hämtat sig efter detta trauma.