1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2493181

Sv: Apropå nånting...
Sundsvall slog ut Hanviken med 3-1 och 3-1 i matcher.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Söndagsuttråkad som man var så såg jag faktiskt farmarlagets match(inte på plats, hövva). Inte så överraskande kanske men noterade att det gick vääldigt långsamt på isen. Det var dock ett anmärkningsvärt stort spann bland spelarna. Några av Sundsvalls lirare var betydligt rappare än sina motståndare och även jämfört med sina lagkamrater. T.ex Kaijser, Sirén, Wikudd och några till. Bobcats klart bättre över 60 min. Vad jag förstod fick Hanviken välja motståndare, antar att de ångrar sig lite nu såhär efteråt.

Hoppas det gick bra för killen som slog bakhuvudet i isen.

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or:

Grattis! Vilka får man möta härnäst?

Sv: Apropå nånting...
Nån som känner igen Carl Lidö 19 år mv i Hanviken. Måste finnas pä SHLlags radar.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer