Har lätt att förstå det. Inser att det jag skrev var långsökt. Hockeyn mellan Timrå och Gävle lämnar ju en del att önska också. Är mest bandyland. Samt lite fotboll :)
Måsre bara sticka in huvudet och lyfta på hatten nu när serien är färdigspelad! Grattis Timrå, ni är i särklass det lag som imponerat bäst på mig iår. Bra jobbat och lycka till i slutspelet! 💪 /från en slagen brynäsare ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer