1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2493231

Sv: Apropå nånting...
Måsre bara sticka in huvudet och lyfta på hatten nu när serien är färdigspelad! Grattis Timrå, ni är i särklass det lag som imponerat bäst på mig iår.
Bra jobbat och lycka till i slutspelet! 💪
/från en slagen brynäsare ;)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
brynäs08: ja och de flesta här inne önskar nog Brynäs lycka till också. I år dumpar vi Malmö och nästa säsong ska LHC väck. Men Brynäs måste sluta balansera på slak lina annars blir det till att lyssna på Västerviks måltuta

Sv: Apropå nånting...
brynäs08: Lycka till i utspelet! Jag tror att det är ett jättemisstag att sparka Manner. Men vi får se, jag hade fel sist när Brynäs skickade iväg tränaren i sista stund.

Anser dock fortfarande att Manner är den minst misslyckade av de kortvariga.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer