Så noterar jag att moditerna tycker att domarnivån är för tuff i ett slutspel. Modoledningen har ju byggt ett spelande lag. Jösses. Men byt till innebandy då! Hockey ska vara tufft, kamp, tacklingar, ilska, ruff, bråk mm. DET är riktig hockey för mig. Hockey när den är som bäst. SLUTSPELSHOCKEY!!
Men stackars modoiter, de byggde ju ett lag för innebandyregler, pilutte dem!
Ja, jag gissar att det blir domarnas fel när de blir uttacklade ur slutspelet, förhoppningsvis redan av AIK!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer