bar mofftak: Är mer oroad av att ta tre hemma än en borta i ärlighetens namn.
Men det är sedan gammalt att Timrå behöver 6-10 matcher efter ett uppehåll innan högsta nivån nås. Snittar Örebro och vilka det nu blir i semi och final 3 självmål per match kan vi nog ta ett guld. Ser ju lovande ut!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men det är sedan gammalt att Timrå behöver 6-10 matcher efter ett uppehåll innan högsta nivån nås. Snittar Örebro och vilka det nu blir i semi och final 3 självmål per match kan vi nog ta ett guld. Ser ju lovande ut!