Örebro är betydligt hungrigare. Timrå verkar nöjda med att ha gått till kvartsfinal. Lite så kändes det.
Går det att vända? Givetvis, men då krävs det att ett gäng spelare höjer sig inte bara en utav två tre nivåer. Det finns just nu väldigt många frågetecken, hoppas bara inte startsträckan är för lång för då kommer vi ha svårt att rubba Örebro.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Går det att vända? Givetvis, men då krävs det att ett gäng spelare höjer sig inte bara en utav två tre nivåer. Det finns just nu väldigt många frågetecken, hoppas bara inte startsträckan är för lång för då kommer vi ha svårt att rubba Örebro.