Helt okej ändå att du tillrättavisar min skeva uppfattning om sakernas tillstånd. Revideringar av historien behöver inte nödvändigtvis vara av negativ karaktär. Ser fram emot att bli överbevisad fler gånger 😉
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Helt okej ändå att du tillrättavisar min skeva uppfattning om sakernas tillstånd. Revideringar av historien behöver inte nödvändigtvis vara av negativ karaktär. Ser fram emot att bli överbevisad fler gånger 😉