Plockar gärna Erik G som ännu en hemvändare, men ser helst att Luleå blir kvar. Unnade dem att vinna ifjol och anser att de borde ha tilldelats guldet för tre år sedan. Fattar att du skojar men blir för egen del bara alltmer allvarlig kvällar som dessa 😔
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Plockar gärna Erik G som ännu en hemvändare, men ser helst att Luleå blir kvar. Unnade dem att vinna ifjol och anser att de borde ha tilldelats guldet för tre år sedan. Fattar att du skojar men blir för egen del bara alltmer allvarlig kvällar som dessa 😔