Sputnik: helt klart! Och det känns som ett vinnande koncept också med tyngre spelare som kan fördela spelet nere i deras sarghörn och gräva fram chanser. Spelare som Dahlén och EP försvinner totalt i matcherna. Dels för att dom är lite kalla men dels för att det tillåts mycket mer ryggsäck i slutspel också. Dom ska skina i PP istället.
Det är ju inte bara något som gäller i Timrå, Abols var är han liksom? Kanske får äta upp det innan matchen är slut men ”stjärnorna” försvinner lite tycker jag.
Revidering: ”försvinna totalt” var lite hårt sagt då Dahlén var högst inblandad i ledningsmålet 😬
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer