Jåkkinen: Ett mycket märkligt beslut att ha honom som sportchef. Jag tror han är en person som som inte kommer kunna stå tyst när han anser att huvudtränaren begår ett misstag.
För er som fortfarande inte köper mitt resonemang att Harnebring är det värsta som kan hända oss ”rättskipar”-väg så har nu både Alvarez och Lander fått sina klubbor utslagna ur händerna. Den enda Örebroarn det hänt för fick PP med sig.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...