Bra perre! Lite utdelning på det här så. Sen måste man vara noggranna i 60 minuter. Hade palolas lall-pet slutat med mål med 5 sekunder kvar hade man ju blivit vansinnig.
Sen: när vi har två spelare framför mål, sök inte pass Stenqvist - in med pucken där.
Jävligt gött att Jonte fick det där läget. Hyfsat drypsäkert avslut.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sen måste man vara noggranna i 60 minuter. Hade palolas lall-pet slutat med mål med 5 sekunder kvar hade man ju blivit vansinnig.
Sen: när vi har två spelare framför mål, sök inte pass Stenqvist - in med pucken där.
Jävligt gött att Jonte fick det där läget. Hyfsat drypsäkert avslut.
Kom igen nu, Timrå! Våga vinn!