Örebro för för lätta mål. Vi känns slitna, framförallt JJ. Håller inte lira 99% av grundserien. Känns bra vi får in Juel till nästa säsong så vi kan ha två fräscha keepers inför slutspelet. Hela laget känns som att bensinen är slut och att vi dansat klart för denna säsong.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Örebro för för lätta mål. Vi känns slitna, framförallt JJ. Håller inte lira 99% av grundserien. Känns bra vi får in Juel till nästa säsong så vi kan ha två fräscha keepers inför slutspelet. Hela laget känns som att bensinen är slut och att vi dansat klart för denna säsong.