Sputnik: Precis min åsikt. Att känslan eller inställningen att laget inte riktigt räcker till rent sportsligt gör att man kanske väljer att istället se det som en erfarenhet.
Rip Kirby: klart att det är en erfarenhet, och det fattas väl minst en i varje lagdel, från målis till ledare för att kunna utmana på riktigt! Men jag tror ingen är nöjd, utan alla går för det! Och ingen törs väl något annat med den kaptenen! 😉
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...