Foppa72: Supportrar blir nog svårt, kanske några 0 - 9 åringar. Men spelare är det väll bara Skle?icka och Björninen som önskats.
Jag tror dock att Kapanen kommer plocka in andra finnar som för oss svennar är helt okända. Jag har stor respekt för Kapanens icketraditionella tillvägagångssätt. Traditionellt ur ett Timråperspektiv då. Samtidigt håller vi på att bli Medelpad suomalaiset vilket jag antar att vi får bära om än det är ofördelaktigt för svensk ishockeys utveckling.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror dock att Kapanen kommer plocka in andra finnar som för oss svennar är helt okända. Jag har stor respekt för Kapanens icketraditionella tillvägagångssätt. Traditionellt ur ett Timråperspektiv då. Samtidigt håller vi på att bli Medelpad suomalaiset vilket jag antar att vi får bära om än det är ofördelaktigt för svensk ishockeys utveckling.