Tom Topp: Fortsätter vi att ta utvisningar kommer vi mest troligt att förlora. Måste fortsätta att spela med offensiv forecheck som innan utvisningarna, eå haee Örebro lite problem. Inte börja backa tillbaka. Efterlyser mer press på puckhållare i egen zon både i boxplay och 5 mot 5
Lägg mer puckar på mål och kämpa för ert liv Timrå IK!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lägg mer puckar på mål och kämpa för ert liv Timrå IK!