Nisse på Mon or: Palola har varit helt menlös i slutspelet. Hans sejour i Timrå måste vara ett avslutat kapitel efter detta.
Hanzl måste också bort, han kostar för mycket för att bara åka runt och lalla. Av hans Instagram att döma så är han mest på isen för att hans fotograf ska få schyssta bilder på honom som han kan lägga upp på sociala medier sen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hanzl måste också bort, han kostar för mycket för att bara åka runt och lalla. Av hans Instagram att döma så är han mest på isen för att hans fotograf ska få schyssta bilder på honom som han kan lägga upp på sociala medier sen.