Sputnik: Jag hoppas att Rätta Virket läser det här. Bromé ska höra från första stund vad han är för nåt. Sen ska Rätta Virket vara mer PÅ nästa match! Inga döperioder som inför förra matchen med vem som ska skrika vad osv. Köööör bara kööööör… ska vara måttot. Hysteriskt gapande från en halvtimme innan nedsläpp o under match. Vila inte en sekund utan Köööööööör! Hur svårt ska det va?!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen ska Rätta Virket vara mer PÅ nästa match! Inga döperioder som inför förra matchen med vem som ska skrika vad osv.
Köööör bara kööööör… ska vara måttot.
Hysteriskt gapande från en halvtimme innan nedsläpp o under match. Vila inte en sekund utan Köööööööör!
Hur svårt ska det va?!